Eiffeltoren

22 november 2021 - Ameglia, Italië

Jazeker!! De Eiffeltoren, was echt groot en vet. We hebben op een parkeerplaats in Parijs geparkeerd en zijn met de fiets naar de Eiffeltoren gefietst, al leuk om te fietsen in deze grote/drukke stad. Bij de Eiffeltoren aangekomen zijn we tot bijna boven in geklommen op de trappen maar liefst 1665 trede (niet geteld maar dat stond op een bord dus dat nemen we dan maar aan).

Na de Eiffeltoren zijn we in een lang ruk doorgereden naar de Franse Alpen. Daar hebben we gewandeld en lekker gespeeld.

Na meerdere dagen rijden en echt door prachtige landschappen gereden te hebben zijn we gistermiddag aangekomen in een klein plaatsje aan de zee vlakbij Sarzana. Daar even dankbaar gebruik gemaakt van de wifi en de douche, gaan we zo weer verder rijden via de toren van pisa, richting parkeerplaats in Florence.

We hebben toe nu toe elke dag een stukje gereden, soms in de ochtend een activiteit en dan in de middag rijden, en soms andersom. Veel van jullie vragen zich vast af hoe het is om op reis te zijn met zijn vijven in zo'n camper. Wij moeten zeggen dat het eigenlijk heel goed gaat, soms wel eens een onvertogen woord, maar over het algemeen gaat het er relaxed aan toe. We zoeken hier en daar een speeltuin of asfalt op zodat er geskeelerd kan worden. We maken de ritjes niet al te lang, en verder past iedereen zich makkelijk aan aan de situatie. Het slapen gaat heel goed. We hopen op nog wat mooier weer zodat we lekker buiten kunnen eten, zitten en spelen.

Groetjes van ons!

1. Melissa Schuijlenburg:
    22 november 2021
    Leuke foto's! Wij willen ook konijnen pizza's eten.
    We duimen voor mooi weer bij jullie.
  2. Judith:
    25 november 2021
    Wat is er al veel moois te zien nog zo relatief dicht in de buurt! Leuk!